דור-טל: מספקים פתרונות עסקיים מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים

מגוון שירותים בתחומים הכלכליים והפיננסיים

ברוכים הבאים לבלוג של חברת דור-טל! אנחנו חברת ייעוץ עסקי שפעילה בתחום זה כבר 20 שנה. אנחנו מתמחים בספק פתרונות עסקיים מתקדמים לחברות, לארגונים ולעמותות. בנוסף, אנחנו שותפים בקבוצת פריצת דרך, הממוקמת לידנו באותה המבנה. בשיתוף עם ארבעה יועצים עסקיים מנוסים, אנחנו מציעים מעטפת כוללת של שירותים ופתרונות לעסקים קטנים ובינוניים.

אנחנו מציעים מגוון שירותים בתחומים הכלכליים והפיננסיים, על מנת לעזור לעסקים להתפתח ולצמוח. השירותים שלנו כוללים ייעוץ עסקי, תכנון וניהול פיננסי, תכנון אסטרטגי ועוד. אנחנו עובדים בצורה אישית עם כל לקוח כדי להבין את צרכיו הייחודיים ולספק לו את הפתרון המותאם ביותר. בזכות הניסיון העשיר שלנו והידע המקצועי של צוות היועצים שלנו, אנחנו מסוגלים לספק ללקוחותינו שירותים מתקדמים ומקצועיים ביותר.

מאמרים מרתקים מספר הספר 'מעסק שורד לעסק מצליח'

בחלק המאמרים והכתבות של הבלוג שלנו, אנחנו שמחים לשתף אתכם במקבץ מרתק של מאמרים מתוך הספר 'מעסק שורד לעסק מצליח', שיצא לאור לאחרונה בהוצאת פריצת דרך. אני יחד עם צוות היועצים שלנו שיתפנו בכתיבת הספר ורכזנו בו את כל הניסיון והידע שרכשנו במהלך השנים. בספר, תמצאו מדריכים וטיפים שיעזרו לכם לשדרג את העסק שלכם ולהצליח בעולם העסקים התחרותי. כל מאמר מכיל רעיונות מעשיים ומומלצים להצלחה, שימושים בכל עניין לעסקים קטנים ובינוניים.

קורסים והרצאות לעסקים קטנים ובינוניים

אנחנו גאים להציע לחברים שלנו קורסים והרצאות מקצועיות בתחום העסקים. תוכלו למצוא מידע ופרטים על הקורסים וההרצאות שלנו במדור קורסים והרצאות באתר. אנחנו מספקים הדרכות על נושאים שונים כמו ניהול עסקים, שיווק ומכירות, ניהול כספים ועוד. הקורסים מועברים על ידי יועצים מנוסים ומומחים בתחום, ומתקיימים בפורמט אינטראקטיבי ומעורר השראה. תוכלו לראות את מועדי ההרצאות והקורסים בלוח השנה שלנו ולהירשם לקורסים המתאימים לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן