דור טל ייעוץ כלכלי פיננסי

שירותי ניהול חיצוניים לעמותות (אאוטסורסינג)

בישראל רשומות כיום יותר מ-25 אלף עמותות שונות. לכל אחת מטרות משלה ותקנון משלה וקהל יעד משלה ועוד, אבל לכולן נושא אחד משותף: צריך לנהל אותן, ולעשות את זה טוב. ממש כמו בחברה עסקית, גם לעמותה יש מנהל וצוות ניהול ומשימות שחובה למלא.

ממש כמו בחברה עסקית, טעות בניהול עלולה לעלות לעמותה ביוקר, עד כדי סגירתה ואובדן הישגיה. ממש כמו בחברה עסקית, צריך לדעת לנהל אותה, וזה לא דבר של מה בכך. ממש כמו בחברה עסקית, מוטלת על חברי הנהלת העמותה אחריות מוחלטת לכל הנעשה בה, גם אם אינם מעורבים בניהול באופן ישיר. כך בדיוק קובע החוק. כמובן, הכלים הניהוליים העומדים כיום לרשות חברי ההנהלה אינם מאפשרים תמיד בקרה שוטפת על ניהול העמותה ועל קיום דרישות החוק.

במקרים רבים, חברי ההנהלה עוסקים בניהול העמותה בצד עיסוקיהם הרגילים ומתקשים להקדיש לה את מלוא תשומת הלב. עם זאת, אין בכך כדי להסיר מאחריותם המלאה למתרחש בעמותה. זה המקום שבו יכולה חברת דור-טל להציע יתרון יחסי וערך מוסף שלא יסולא בפז.

דור-טל צברה ניסיון ארוך שנים בניהול בכלל ובניהול עמותות בפרט, על כל המשמעויות המשפטיות והטכניות הכרוכות בו. על בסיס הידע והניסיון האלה, מציעה החברה שירותי ייעוץ וניהול חיצוניים (אאוטסורסינג), באמצעות מומחים ידועים בתחומם. החברה מציעה את כל שירותי הניהול הכספי והחשבות (או חלקם – לפי העדפות ההנהלה), ובכלל זה, בין השאר, השירותים האלה:

– הכנת תקציב העמותה ובקרה על ההוצאות.

– הכנת דוחות כלכליים וכספיים להנהלה ולרשויות באופן קבוע ולפי דרישה.

– דיווחים מפורטים לישיבות הנהלה.

– ניהול חשבונות הבנקים.

– הנהלת חשבונות.

– שכר עבודה. –

קשר עם הרשויות: רשם העמותות, מס הכנסה, ביטוח לאומי ועוד. השירות של דור-טל יבטיח ניהול תקין בעמותה, יביא להסדרת הפעילות השוטפת ויאפשר למנהלים להתרכז במטרות החשובות שלשמן הוקמה העמותה.

דילוג לתוכן